Allah sabır versin inşallah bende 26 haftalık bebeğimi kaybetmiştim isim koymustuk ve eşimin babaannesinin ayak ucuna gömüldü ve hatta mezar taşına adını da yazdırdık çok zor seni çok iyi anlıyorum ama şuan 4 yaşında dünya güzeli bi kızım var ve yine hamileyim Rabbim herşeyin sabrını veriyor dua edip Allah’a sığındım psikolojik destek aldım öyle atlattım o süreci geçiyor hepsi elhamdulillah