Dilek5252 38 haftalik olduk kizlar son 1 haftadir degisik bi akinti geliyor ayıptır soylemesi yapis yapis butun halinde seffaf renk bugun ozellikle 3 defa oldu bu normalmi bi dogum belirtsimi acaba