Sarem aynen bende o yollardan geçtiğim için en sonuncusunda adetimin gecikmesine rağmen 4 gün bekledim sırf o negartifi görmemek için her ne kadar etkilenmiyorum desek bile pisklojimiz çok etkileniyo sabret canım herşeyin en önemlisi sabır ve psikolojik rahatlık 💕