Dilankml Merabalar ben buralarda yeniyim 🙂 11 haftalık hamileyim mide bulantılarım fazla yoktu ama gece yatarken pis mide bulantım oluyor sizde de oluyor mu hanımlar ?
annekuzusu_ Dilankml çok normel bu haftalarda canım ben de ayniydim git gide yavasliyo ama arada bi tutuyo gün boyu acikmamaya çalış acikinca daha kotu bulaniyo ve durmuyo asla acıkma yani sık sık atistir biseyler ve ilaç takviyesi al prilam
Dilankml Prilam kullanıyorum ama gece mafetti valla beni tam uyuyacakken bulantı oluyo 🥹 geçer inşallah hemen kübracım