Minikmucizemiz_ Bende yaptırmıştım ikili taramamız riskli çıkınca, çok şükür hiç bir sorun çıkmadı cinsiyetinide öğrendik. Cinsiyeti size değil direk doktorunuza söylüyorlar size sadece diğer değerleriatıyorlar🌸🌸 hastalık var mı yok mu negatif pozitif yazıyorlar. Birde fetal fraksiyon değeri yazıyor onunda en az %5 %5,5 üzerinde olması gerekiyor diye biliyorum onu tam hatırlayamadım şuan testin doğru sonuç verebilmesi için👼🏻