Meleklerininannesii Yaaa kızlar 7+4 haftalık hamileyimm . Vajinal bölgede aşırı yanma kaşınma hissi vardı normal zamanda da çok mantar olayı yaşadığım için mantar olduğumu anladım. Bugün baya azaldı kaşıntı bitti denilecek kadardı duşta sabun vs degdikce tetikliyordu. Bugün çok afedersiniz peceteye silindiğim zaman kuru şekilde sarıdan biraz daha koyu turuncumsu kuru akıntım olmuştu küçük boyutta neden olabilir bilmiyorum bebek açısından sorun olsun istemedigim için sizlere sormak istedim bu akıntının sebebi sizce nedir ? Doktoruma sordum mesaj attım ve bana zalain fitil ( tek doz) ve travazol krem günde 3 defa şeklinde kullan dedi. Az önce fitili yaptım beni mahvetti o yanma hissi berbat birşeydi . Travazola da yarin başlayayim dedim aranızda benim gibi bu problemi yaşayan ve bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu ondan çok korkuyorum bu akıntı ne acaba bebekte kötü bişey mi var anlamadım ve travazol kullanımı falan zarar vermez degl mi çünkü yanma hissi yani mantar olan kısım çok afedersiniz iç kısım da vajina girişinde 🥺 yorumlarınıza ihtiyacım var 😢🙏🏻
beyzzsenturkk Meleklerininannesii sirkeyle yıkanmayı öneririm biraz yakıyor ama kaşıntı ve yanma hissini düzenli kullandıgınızda ortadan kaldırıyor iç çamaşırlarınızı da mutlaka ütüleyin mikropları öldürür ben hamilelik öncesinde aşırı bi enfeksiyon kapmıştım fitillerin yanı sıra sirkeyle yıkanınca daha da bi fayda gördüm cok rahatlatıyordu özellikle geceleri
Feyza4 Meleklerininannesii vajinal temizlikte su ve sabunu çok temas ettirmeden gerekiyormuş sık sık çamaşırını değiştir ilaç işe yarayacaktır mantar degilde çok sık enfeksiyon geçiriyordum çalışırken hamileligim riskli diye çıktım ve allah şükür daha yaşamadım lavabo temizliğinede özen göster bu dönemde çok zor agrı😕
Babykalamar Meleklerininannesii siz mantar tedavinizi olmadan hamile kalmissiniz. Hamileliktede mantar ve enfeksiyon ultra artan seyler. Suandada buyuk ihtimalle mantarsiniz turuncu akintida o yuzden. Bol su icin yeme duzeninizi degisin sekerden uzak durun. Nioli yagi var kulotunuza geceleri 1 damla damlatip yatin. Hamileliktede kullanilabiliyor. Vajinal ic dus felan yapmayin hamilesiniz cunku. Birde fitillerde yerine koyduktan sonra yanma cok olur normal
Busel Meleklerininannesii vajinal yıkama sakın yapma kendi has florası bozulduğu için mantara dönüyor hele ki sabundan uzak dur ne kadsr sabun o kadar mantar demek travazol anlık rahatlatıyor daha etkili ilaçlar var kremler ya da fitil bence onları kullanmalısın doktora danışıp çamaşırını sürekli değiştir canım sakin günlük ped veya peçete kullanma bu dönemde iyileşmesi yavaşlar ve uzar
Meleklerininannesii beyzzsenturkk anladım canım benim öyle deneyeyim sirke hamilelikte bir zararı olmaz değil mi
Meleklerininannesii Feyza4 ahh canım o kadar çok iç çamaşırı değişiyorum ki günde 4 defa falan bir de hamilelikten kaynaklı akıntı çok oluyor namaz da kıldığım için hepsine dikkat ediyorum ama sabun ve su ile çok fazla uğraşıyorum elimde olmadan temizlik hastalığı var bende inşallah biran önce kurtulurum bu illetten 🙏🏻🥹
Meleklerininannesii Babykalamar bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim canım benim çok sağol mantarım kendimi bildim bileli oluyor canım ne kadar tedavide denesem geçmiyor biraz temizlik hastalığı var bende her duşta su ve sabunla çok yıkama yapıyorum inşallah en kısa sürede geçer tek korkum bebeğe zarar vermemesi. O yağı da mutlaka deneyeceğim çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Aysenurr2975 Babykalamar nioli yağı gebelikte kullanılıyor mu ben de aldım ama emin olmadığım için kullanmıyorum
Meleklerininannesii Busel doğru diyorsun canım sabun ve su çok kullanıyorum elimde olmadan ve namaz kıldığım için günde 4 kere falan çamaşırımi değişiyorum hepsine birebir dikkat ettiğim halde gene de beni buluyor inşallah biran önce kurtulurum çok teşekkür ederim tekrardann 🙏🏻🌸
beyzzsenturkk Meleklerininannesii yok zaten suyla seyrelttiğin icin bisey olmaz ben enfeksiyon kaptıgımı düşündüğüm an direkt sirkeye sarılıyorum cok iyi bir ilaç gerçekten
Feyza4 Meleklerininannesii olmaz şampuan gibi ara sıra kepek için bende yıkanıyorum ama ilk defa mantara iyi geldiğini duydum
Ayytacc Meleklerininannesii canim basindan beri bendede kasinti var ozellikle geceleri cildirtiyor her sey denedim bugun papatyayla yikanmami bide kantaron yagi var onu damlatip surmeyi dene dediler insAllah ise yarar kantaron yagini basladim yarinda papatyayla yikanip kantaron yagi surucem
Meleklerininannesii Ayytacc ay canım Rabbim seninde yardımcn olsun bir kullan bakalım inşallah faydasını görürsün hamile misin peki doktoruna danıştın mi canım bunları kullanmak için
Babykalamar Meleklerininannesii o kullandiginiz sabun yapiyor olabilir. Su yapmaz cunku. Bi onerimde femfresh intim yikama jeli olacak. Bir cok markaninkini kullanmis biri olarak bunu kullandiktan sonra bidaha mantar hic olmadim her gun dusta kullaniyorum bir kere
Busel Meleklerininannesii ah canım benimde zamaninda yaptığım hataydı hepsi ne zaman doktorumu dinledim bir daha mantar olmadım kesinlikle en zararlı şey sabun ve vajinal yıkama 🫣
Meleklerininannesii Busel sanki böyle iç kısmı iyice yikanayinca sabun ile özellikle arınmiyor gibi hissediyorum bir de bugün ağda yaptırdığım için dedim iyice yikayayim o yüzden bu hale geliyorum zaten arrk mutlaka dikkat edeceğim 🙏🏻
Busel Meleklerininannesii bende sirkeyle silme yapmistim su ile seyreltip yakıyor ama tüm kasintiyi alıyor kesinlikle
Meleklerininannesii Babykalamar çok teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim bu jel de hamilelikte öneriliyor mu peki
Meleklerininannesii beyzzsenturkk deneyeceğim canım benim çok teşekkür ederim inşallah faydasını görürüm
Beyzacan Meleklerininannesii canım kesinlikle sirkeyle yıka. Yakabildiği kadar yaksın dayan acısına sonra bol suyla durula. Bende evlenmeden devamlı mantardım. Evlendiğim ilk yıl artk kendimi çözdüm çok şükür hiç olmuyorum artık. Peçete koymak sabunla yıkamak günlük ped kullanmak, hatta orkidlerin çoğu bile yapabiliyor. Ben bu travazol krem olayına takıldım. Benim hamileliğin başında ufak bi kaşıntım oldu. Progestan fitildenmiş. Doktordan krem istedim. 12. Haftayı geçmeden hiç bi krem sürmene müsade edemem bebeğin daha dudakları damağı gelişmedi dedi. Başka bi doktorada sor istersen kremi ben olsam kullanmazdım.
Meleklerininannesii Beyzacan anladım canım sirke önerisinde bulunan çok kişi oluyor gerçekten ben de deneyeceğim yok canım benim zaten öyle ped falan tarzı bişey kullanmıyorum krem konusunda da hiç bilmiyorum ki canım inan bende şimdi tereddüt ettim yani 22. Hafta öncesi kullanımda bebeğe nasıl bir Zararı olurmuş peki
burcukoksal Vajinaya su dışında hiç bişey sütmemelisin çok zararlı Allah korusun,her şey olabilir. Suyu da öyle vajinal duş şeklinde değil normal taharet gibi yani. Orası zaten kendini yenileyen temizleyen bir şey.
Meleklerininannesii burcukoksal bu saatten sonra öyle yapmam gerekiyor canım çünkü böylesi beni daha fazla mahvetti