gulcansvml10 Merhaba 29+2 hamileyim yoğun kasık ağrım var sağ vajinanın üst tarafı hafif şişti doktorum enfeksiyondan oluyor dedi benim gibi olan var mı ne yaptınız bi fitil mi çare
Nutelllaa gulcansvml10 oğlumda doğuma kadar acikdeydim gören doktorlar hayretle tahlillerime bakıyordu iki günde bı acildeydim resmen son zamanlarda artık şu içmekten asla tuvaletten çıkamaz olmuştum bunda da sürekli yaşıyorum ne yapsam geçmiyor maalesef gebelikten sonra düzeliyorum ama
Nutelllaa gulcansvml10 yani çok fazla olursa enfeksiyon bebeğe geçecek kadar zaten doktorlar yatış veriyor tedavi uyguluyorlar ona göre.siz yinede suyunuzu bol bol içip iç çamaşırınjzi kuru tutun.insallah geçer sağlıkla kavuşursunuz🙏
gulcansvml10 Nutelllaa inşallah geçer de o raddeye gelmem şu çok içiyorum yine fitil alcam 2 tane kaldı 😔