beyzzsenturkk Ezgimmmmm travel sistem her zaman daha kullanıslıdır ben fikrimi üstte ki arabadan yana kullanmak istiyorum 🙈🤎
Tiiffany Ezgimmmmm bunlar niyese bana cok kaba geliyor.2.görseldekini almıstım geri verdim elamet kıyamet 😅 cok büyük 5.ay itibari ile baston bebek arabasına koymustum. Cok rahat şemsiye gibi hafif taşınabilir yer kaplamaz tercih meselesi tabi
Deletedmom_33 Ezgimmmmm travel tercih ettim ama port bebesini takınca ayak kısmı kabin olanalr gibi tam geri sepete kapaniyo. 2-3 yaşında ayakları çarpıyor diye tekrar araba almama gerek kalmayacak
Zcicek Ben alttakinden aldım , bugün teslim edildi kullanmadığım için kolay zor diyemeyeceğim ama benim hoşuma gitti güzel sağlam ürün , en azından şimdilik fikrim böyle 😁
Dnzzz16 Bende alttakinden aldım ebebekte travel sistemin güzel olmadığını alanların sonrasında tekrardan gelip başka model aldıklarını söylemişlerdi ondan ikinciden aldık 😊
Dnzzz16 Ezgimmmmm daha kullanmadık canım 7 aylık hamileyim şuan ama kime göstersem çok güzel diyor benimkine benzer bir arabayı arkadaşım kullanıyor onların tavsiyesi üzerine baktık bizde sadece kötü yanı katlandıgında biraz yer kaplayacak gibi duruyor
CaglaArtul Ezgimmmmm Coupe Bebek Arabası Biz tercihimizi bundan yana yaptık çevremde kim varsa travel sistem önermedi ve kaba olduğunu söylediler bizde e bebekte bunu gördük denedik baya hoşumuza gitti sonra arastırdım alanların yorumlarını okudum herkes çok memnun ve aşırı hafif bi araba katlanması açılması tek elle çok kolay katlanınca kücücük kalıyor zaten arabanın ağırlığı 5 kg ben bunu almanızı öneririm
CaglaArtul Ezgimmmmm https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjKwZjW6Z_8AhVRoncKHV66AuAYABABGgJlZg&sig=AOD64_1oWNOZ6Kaz2OIpeyXlyVtcGXeP9w&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwjh5pHW6Z_8AhXmR_EDHSyICVUQww8I1Qk&adurl=
Fundaa17 En üstekinin bir model üstünü aldım 945 olarak geçiyor gerçekten çok güzel ve kullanışlı katlaması kolay