Kızlar iyi geceler 8+4 günlük gebeyim boğazım tahriş kulağıma vuruyor kulağım kaşınıyo resmen yutkunurken acı yok ama ses falan gitti. Bütün vücudum ağrıyor halsizim ne iştah var ne yataktan kalkma hissi parol serum takıldım acil çok kalabalıktı önümde 80 kişi vardı sağlık kabinine gittim. Orda parol serum taktılar. Dün akşam serumdan sonra toparladım ama bugün tekrar kötü oldum. Ihlamur içiyorum istirahat ediyorum ama bebeğe zarari olur mu bilmiyorum. Korkuyorum önerisi tavsiyesi olan var mı kadın doğum Dr una görünmem gerekir mi bugün 2. Gün