199319 Kızlar çok değil mi ya ? Hamilelikte kilo verilir mi nasıl verebilirim ya da almayı nasıl engelleyebilirim ?
2022bebeki 199319 Biraz hizli gitmişsiniz🙈Vermek tavsiye edilmiyor ama almamayi sağlayabilirsiniz. Sağlıklı beslenerek,hamurisinden uzak, tam buğday ürünleri, proteinden zengin ve mutlaka yürüyüşle 🤗
YaseminBatrk 199319 bende ilk bebeğimde kilom fazla olduğu için diyetisyen kontrolünde başladım hamileliğime. Sağlıklı beslenerek kg veriyordum bebiş iyi ilerliyordu ama bı sure sonra aman hamileym kaç sefer böyle diya doya yiyeceğim diyip bırakmıştım 🤭😅😅😅
Nutelllaa 199319 eğer kilolu hamile kaldiysaniz çok .ama zayifsaniz çok normal bence ben oğlumda 42yle hamile kalıp 70 kusurle doğuma girdim
Prenses_im47 199319 4 ayda 2 kilo almıştım hiç bir şeyden tiksinmedim sadece koku hassasiyeti vardı ama yemekleri yiyordum dikkat ettiğim için toplam 9 kilo aldım şu ana kadar 36 haftalık hamileyim bu arada
Kubra-2121 Ben ilk aylarda hiç almadım 6. Ayda yavaş yavaş almaya başladım bünyeyle alakalı olan bişey olabilir şeker vb şeyleri fazla tüketme çocuğa kilo aldırcak şeyler ye bence
Kubra-ulas 199319 ben de 4 kilo aldım daha sonra kusmaktan 2 kilo verdim 🤦🏼♀️ normal sanırım bu kilolar
Busel 199319 biraz çok zayıf ya da kilolu olsanizda çok çünkü o 5 kilonun 100 150 grmi anca çocuk o dönemde ben 22 haftalık hamileyim daha bebek 520 gr bende tartıda hic fark gözükmüyor biraz düzenli beslen canım ilerde daha çok alınacakmış kilo
Hilaynur 199319 veriliyor canım 28 haftaya kadsr verilebiliyor kg verrken bebekte saglıkla kg alıyor bi diyetisyenle görüş istersen ama diyetisyn istemiyorm diyosan sadece ekmek ve şeker tüketme birde az ögüjnyaomaya çalış sürekli bişeyler atıştırma. Bi sabah bi akşam bi ara ögün ekmeksiz tatlısız falan yürüyüşte eklersen hemen gider
bkts 199319 kilo verilmesi cok onerilmiyor 3 ay sonrasinda ama yavas almaya calisabilirsiniz. Ben de 12 haftalikken 2 kilo almistim bu aylarda cok kilo alimi istemeyiz aslinda biraz yavaslayalim dedi doktorum, diyetisyen destegi aldim su an 22 haftaligiz yalnizca 1 kilo ekledim uzerine gecen 10 haftada 😌
Yasemin__ 199319 çok erken almaya başlamışsın canım daha dikkatli ol. Hamileliğin başından beri hep iştahın var mıydı. Bende ilk iki buçuk aya yakın hiç yoktu ondan alamadim kilo hamile kalmadan yaklaşık bir ay önce kiloma bakmıştım 60 yazıyodu en son bi 20 gün falan önce tekrar baktım 61.3 kilom şu an da 15+2 deyiz. Zayıf miydiniz hamilelikten önce öyleyse normal ama kendiniz için bebişiniz için dikkat edin daha çok yolun başındayız ❤ sağlıkla alalım kucağımıza🧿🤲🏻❣
Liliales 199319 ben 1 kilo almıştım ama aşırı bir iştah açılması olmadı bende. Abur cubur fast food tatlı çok çok az tüketiyorum, ekmek sadece kahvaltıda. Onun dışında ev yemeği normal kahvaltı meyve yoğurt yiyorum o kadar. O da bebek için yoksa iştahım yok canım istemiyor severek yemiyorum şimdi 18+5 olduk kaç kilo aldım bilmiyorum yarın tartılcam merak ettim