Mustela ve lansınh kullanıyorum ancak göğüs çatlaklarım geçmiyor. 7 gün oldu doğum yapalı. Bebeğim çok sık emiyor şükür ki. Ama sık ve uzun emzirdiğim için kullandığım kremler tam anlamıyla yaralarımı iyileştirmiyor sanki. Sadece yumuşamasını sağlıyor. Sizler bu durumla nasıl başettiniz? Tahmini nezaman geçer?