Önerilere açığım
Oğlum 2.sinifa gidiyor asla ödev yapmayı sevmiyo 1 sınıftayken de boleydi ama yoruldum artık saatlerce 2 3 saat ödev başında oturuyoruz okusun iyi bı yerlere gelsin ufak çaplı da olsa başarılı olsun istiyorum büyük büyük hedeflerim yok iyi insan olsun iyi kendine yetcek kendini gecindircek mesleği olsun ilerde istiyorum ama yildim artık gerçekten aşırı yoruyo insanı napmam lazım bilmiyorum 4 ay sonra kızım dogcak o zamana kadar hergun aynı ders çalıştırmaya anlatmaya devam etcem ama istemiyo yapmak bunu ona nasıl asilayabilirim nasıl bunun bilincine varabilir deneyimlenizi yazarsaniz çok sevinirim okuyup geçmeyin lütfen