anneligedair biz henüz tam karar veremedik ama doktorumuz cinsiyetten emin olursa kız ismi olarak ecmel verâ koymayı düşünüyoruz 😌🌸
anneligedair Bebek_anne1995 doğulu musunuz acaba😌 arkadaşım doğulu ve evin ismini kız bebeklere çok koyuyolarmış öyle söylemişti
prensannesii_ Lavinyaa8 benimde kızım olursa bende mihra istyrm cok hoşuma gidiyor :) Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım bana da kiz evladı sevdigisni tatdsn Rabbım dua et kiz bana adim Kevser:)) kiz annesi olmayı çok istyrm :)
Hernasipvaktineesirdir Lavinyaa8 ya benimde cinsiyet belli değil kız olursa mihra istiyorumm ben ❤️ Eşim Âlâ istiyor. Nasip bakalım 🤗
denizarenmom anneligedair 27 haftalik olduk hala karar veremedim yorumlardan isim calmaya geldim🫠 vera guzelmis bu arada
anneligedair denizarenmom teşekkür ederiiz. bu arada doğuma kadar karar veremeyen oluyormuş.. burada isim bulursan söyleee 👀
Rahime3232 denizarenmom senin iyimis daha var benim 36+2 bende karar veremedim henüz bir kızım var adı duru tekrar kızım olacak doğuma az kaldı hala karar veremedim 😃
Ecem80 Ikranurhtc nur ismini koymayı çok tavsiye etmiyorlar genelde manen ağırlık verdiği için yinede siz bilirsiniz gül olabilir p.efendimizin mührünün ismi neticede sadece bilgilendirmek istedim
Minitomubeklerken 2baby1moms bende şuan 31. Haftadayım kızım olsaydı Arin koyacaktım ama oğluşum oluyor şuan, isim bulamıyoruz bebeğime 🥰
denizarenmom anneligedair 22+4e kadar erkek biliyorduk ismi hazirdi ama detaylida kiz oldugunu ogrenince daha karar veremedik ya🥲
anneligedair denizarenmom yaaa ben de bundan çok korkuyorum. doktorumuz cinsiyetten emin değil kız gibi görüyorum dedi son kontrolde bir de bebiş arkasını dönüyo hep. eşim ultrason da erkeğe benzetti bu sefer. ikimizde kıza alışmaya başladık bile 🙄
gunessada-123 denizarenmom detaylı da öğrendik diyince çok üzülüyorum bende o kadar detaylıyı bekledim doktor demesin mi biz cinsiyete bakmıyoruz 🥴🥴🥴🥴
nicolenico anneligedair denizarenmom biz oğlumuza Toprak ismini koyacağız. Unisex bir isim güzel olabilir. Deniz ve Aren isimleri geçiyor isminizde ikisi de çok güzel isimler eğer daha önceki çocuklarınıza koymadinizsa 😊 İdil ismini de çok severim. Kızım olsaydı adını Lara koyacaktım