Kızlar hiç belirti olmadan aniden sancısı gelip normal doğum yapam varmı merak ediyorum 39+2 olduk artık ama hiç belirti yok sadece bebek hareketi var birde kasılmalarım oluyor hiç bebeğin aşağıya baskı yaptığını görmedim nişanda gelmedi merak ettim belirtisiz aniden doğum başlarmı diye