Kızlar merhaba, 17 haftalığım sütyen takamiyorum bu sürede gaz sancısı derken mideme baskı yapiyor göğüslerim de hasaslasti emzirme atleti kullaniyorum. Bı de göğüs ucum bu sürede yok normal mi ilerleyen zamanlarda mi çıkıyor. Doğuma kadar nemlendirmek gerekir mi hangi krem ya da yağ kullanmamı onerirsiniz çatlak olmaması için ,tecrübeli anneler lütfen yazabilir mi ♥️🌸