Mdha Kızlar geçen hafta rahim ağzı dikiş atıldı bu gün doktorda kontrolüm vardı rahim ağzı kısalığı var dedi şimdide 18 haftada atıldı bu dikiş başına böyle gelip kaçıncı haftada doğum yapan oldu 😔 moralim çok bozuk
Dmervwm Bendede rahim ağzı kısalığı var canım bende 13 haftalikken serklaj oldum şimdi 23 haftalık olduk insallah sağ salim kucağımıza almakta nasip olur
Dmervwm Ben sadece akşamları 1 tane progestan kullanıyorum canım onun dişinde Bi ilaç kullanmıyorum düşük icin