Arkadaşlar selam,
Geçen hafta bugün 102 beta değeriyle gebe olduğumu öğrendim. Henüz doktora gitmediğim için bugün tekrar kan verip değeri görmek istedim. Normalde yarın 1600 civarı olması gerekiyor diye hesaplamıştı doktorum ama 2550 çıktı sizce neden olabilir?