Kızlar size bişey sorucam ya Ben pazartesi günü 41 haftalık olucam ve son randevum artık doğuma gidicem yanı pazartesi günü suan sancım yok hiç
Bişey yok büyük ihtimal sunı sancı vercekler yaşayanlar anaştabılırmı ya benim ilk tecrübem olucak ve ilk bebeğim