Zeynepbebek23 berencisil_ Ben🙋🏻♀️biraz önde gidiyoruz bebişle 37+4 olduk Ara ara ağrılarım oluyor regl gibi ama şiddetlenmiyor.Sol bacağım iflas oldu yürütmüyor beni🥲Bide bel ağrılarım var yeni başladı 🤧Ay bide heyecan basıyor nasıl doğurucam diye gözyaşlarım pıt pıt🥲
Eceuzun35 Zeynepbebek23 aynı şekilde bizde önde gidiyoruz 😬 sağlıkla gününde dünyaya gelsinler inşallah 🙏🏻 hayırlı doğumlarınız olsun
Eceuzun35 37+4 🥬 10 Ocak kısmetse doğumum 🥱 hiç uyuyamıyorum doğumu düşünmekten. Karnımda sertleşme, kanala dayandığı için baskı yapıyor zamanımı dinlenerek geçiriyorum.
dygefe 36 37 haftalık olan bizler hep aynı şeyleri yaşıyoruz. Sizin doktorunuz doğum tarihini ultrasona göre mi yoksa sat göre mi verdi? Ben sat göre 36+3 üm ultrasona göre de 37+2 ikinci gebeliğim ultrasona göre ayarladık tarihi sizin nasıl olacak ?
berencisil_ dygefe normalde 23 ocak ultrasonda 14 e kadar kaydı tek dediği kilo çok alırsa doğumu değiştirie dedi onun haricinde bişey demedi daha
Zeynepbebek23 dygefe bende sat 36+3 ultrasona göre 37+4 ama sancılarım oluyor qaliba ultrasona göre doğucak Allahın izniyle.Yedikce yiyiyorum arkadaş banada kilo gelmiyor hepsi tosun bebişde🤧🥲
dygefe Zeynepbebek23 aynıyız 6 ocak ya da 10 ocak gibi düşünüyoruz ultrasona göre, benim de çok ağrılarım var kilosu nasıl sizin bebişin
Tugcelb Zeynepbebek23 benimde öyle ya 33 haftada 2700dü kilosu şimdi 35+3 ptesi gideceğim bakalım kaç diyecek. Tosuncuk oldu ama tutamıyorum boğazımıda değişik bişey olsum gebelikte. Doktor tatlı şekerli şeyleri az tüket dedi ama🤭🤭🤭🤭
Zeynepbebek23 dygefe bizim bebiş 34 haftalığında 3517 kiloydu doktor 36 haftaya uyumlu dedi diye bende ondan gidiyorum.Şimdi kilosunu bilmiyorum 2 ocak 38 haftalık olucam doktor gel kilosuna bakalım demişdi.Gidince öyrenicem sizde ne kadar?
dygefe Zeynepbebek23 maşallah 🧿biz de dün baktık 3.300gr benim kız doğana kadar 3.500 olur diye umuyorum :)
evin_bozkurt berencisil_ 36+5 olduk ocak 12 de planlı sezeryan olacam ama artık geceleri uyuyamıyorum kasılmalar vs sol tarafa yatınca midem ağrıyor sağ tarafa yatınca yada sırt üstü yatınca nefes alamıyorum Allahım yardımcımız olsun inşallah hepimizin
berencisil_ evin_bozkurt qmin allah hepimizin yardımcısı olsun çok zor günler başladı sonu güzel bitsin inşallah 😊
Tugcelb Leylazerr bende 35+3 üm hurma yemeye adaçayı içmeye başladım. Rahmi yumuşattığı için az erken başlamış gibi oldum. Şimdide temizlik yaparken az ara verdim yorulmuşum😂