Mrb hanmlar benm ikinci hamileliqm arada 4 sene war ilkini oyuzdn pek hatrlamiyorm.Bebeqim sezaryan yerinin bi üstnde hep artik harektlerni net hisstmeye basladm ama bebeqm çok assqda deqlmi hep kasıklarmin oralarda hep idrara ckyorm o harekt ettikce we korkyorm acaba iyimidir nedn bu kadar assqda dye.Doktorm hic demedi assqda flan bana qore cok assqda sizce norml mi