Benim 4 aylık oldu ama bende hiç kilo almadım.. Kendim zaten normalde biraz kiloluydum.. İlk ay bulantıdan kusmalardan 5 kilo verdim.. Daha geri almadım o kiloyu.. Hala bulantılarım devam ediyor.. Yine de bana yiyebildiğin kadar ye o kandan bebeğe geçer diyorlar.. Bende de hiç iştah yok bütün yemeklerden tiksindim Allah affetsin.. Yine de kendimi zorluyorum biraz birşeyler yiyebilmek için..