Yalinn8 Mrverh bugun vuruldum daha, bikac gun agrir diyolarr bakalim😏grip asisini sana önlem olsun die soylemis galiba
33NAZ Mrverh tetenoz vuruldum ilk gün ağrı olmadı diğer gün kolumu kaldıramıyordum yaklaşık ağsırı 4 5 gün sürdü ikinci dozuda gelecek ay vurulcam
Prensimingeliyo Mrverh cnm bence grip aşısı a gerek yok bebek doğar doğmaz bağışıklık sistemiyle oynamaya hiç gerek yok çünkü ben geçen hafta oldum tetenoz aşısını 21 haftalığım sabah vuruyorlar aşıyı
Mrverh Sinem1051 ben dün gittim 24 haftalık ama yapmadı aşıyı bebeğin biraz daha büyüsün biz 25 30 hafta arası öneriyoruz erken haftalarda yapınca düşüğü tetikliyor dedi benim bundan öncede bi kürtajım olduğu için korktum yaptırmadım 25 26 haftalık olunca gitmeyi düşünüyorum
Ahsenveannesi Mrverh bunu saglikcilarin soylemesi ne kadar aci ya 😔insanlari korkutuyorlar dusuk yapar diye 16dan sonra yapiliyor resmiyette canim ve dusukle iliskilendirilmis hicbir arastirma yok sadece insanlar dusuk yaptiginda bunu asiya bagliyabiliyorlar bu yuzden bazi doktorlar erteliyor
Ahsenveannesi Mrverh üzerine yatma agir kaldirma asi olurken kendini kasma☺ bir kac gun sonra agirlik hissi oluyor bazen ama kolunu cok yorarasan agrir ben asiyi unutup 2. Gun hamir yogurmustum 1 hafta cektim ama 2.de sadece agirlik hissi oldu
ada1180 Mrverh grip aşısı olmadım cnm tetanoz 2 doz oldum sol koluma yaptırdım ben ağrı olursa daha az kullanıyorum diye ilk gün biraz oldu ara ara sonrada geçti o gün banyoya girmiyosun o kdar başkada birşeyi yok
Mrverh Ahsenveannesi benim daha önce kürtajım olduğu için korktum yani işte şimdi 24+1 25 haftanın ortalarında gidip yaptırcam aşımı
Ahsenveannesi Prenseskuzum bende hemsireyim oyle bir bilgi yok canim iciniz rahat bir sekilde ac tok yaptirabilirsiniz
Yogurtlupilav Mrverh ben ikisinide oldum, doktorum grip aşısı olabileceğimi söyledi. Grip olup antibiyotiğe bebeğimi maruz bırakacağıma vücudumun kendi potansiyeliyle mikropla savaşıp direnç kazanmasını tercih ederim. Ama tabiiki durum yoruma açık 🙂
Mrverh Yogurtlupilav bende sizin gibi düşünüp aldım aşıyı ama bana kağıt imzalatıp öyle aşı yapabileceğini o riski alamayacağını söyledi bende korktum inanın