Merhabalar hanımlar. 6 haftalık hamileyim aşırı iştahsızlığım var resmen canım hiç bir şey istemiyorum gün içinde hiç bir şey yiyemiyorum midemi bastırsın diye ufak tefek atıştırmalarım var sadece bu durum beni çok üzüyor sizde yaşandıysa nasıl geçirdiniz bu zamanları önerileriniz ?