zeynepaylaipek Simay13 çok benzer isimler bana karışık geliyor evin içinde devamlı sesleneceginizi hayal edin 😀 benim ilki ayla ikinci inşaallah ipek koyucaz.
Ledeyna21 Simay13 kesinlikle aynı fikirdeyim herzaman tek isim tercih ederim benimde iki kızım var biri Ledeyna biri mihra uyumundan çok içime sineni koydum ben
Gamzecimm Simay13 bir de Eslem geldi aklıma kulağa hoş geliyor bir de Ecmel ismi var ben de düşünüyorum bunu 😂
Simay13 Gamzecimm var eslemde var akrabada. Ama hoşuma gitmiş bende koysam nolur. Dert oluyir. Ayy bizim ismi koydular diye. Konulur yaa konulur. Tek Eslem kendiler koymadı. Türkiye’de kaç tane Eslem var.
Simay13 Gamzecimm 😁😁😁 hiç demeyin. Köyde oturuyorum herkes birbirini tanıyor. Bütün güzel isimleri kapmışlar Eslem buğlem.ecrin cemre Hira mira neler neler. Hatice fatmalar bile var. Klasik isimde koymaya razıyım da var işte 😆😆