strong17 evet ben artik sinir krizi geçiriyorum sandim en son. 2hafta surdu. Otrivin aldim muhteşem aninda aciyor, ama bagimli oluyormussun en fazla 5 gun kullan diyorlar. Benim gecmedi ki nasil 5gunde birakayim.
Sonra vicks aldim o da fena degil rahatlatti ama o da cok iyi degil dediler.
Sonra serum fizyolojik aldim, anlik rahatlatti sadece.
Buhar yapip kovaya basimi tuttum ama burun tikali ya agzimdan nefes alirken yaniyodum cok zor oldu bide acilana kadar su soguyodu egilip yapamadim yani tikandim..
Sonra ocaga esim demligi koydu. Altina su koyduk kaynattik. Duman tüttügü yer varya suyun dokuldugu agiz orayi bezle kapattik katlayip bezi. Bi tek demligin deligi varya o kaldi. Dolayisiyla ordan surekli buhar geliyordu. Bende cektim sandalyemi oturdum karisisina. O buhar sayesinde 2haftalik tikali burnum acildi.
Buhar mak alcaktik bunu deneyelim dedik cok sukur iki uc gun yaptim ara ara ve simdi kurtuldum. Makina tabi alınması lazim bence ama bu da cok iyi cok cok etkili.. alana kadar deneyin bence acil sifalar dilerim