ElifDuruu Kızlar 38.haftamdayım kontrole gittim devlet hastanesine çatı muayenesi yapılmadı, devlet hastanesi oldugu için mi yapmadılar acaba doğum zamanı hangi doktorun girecegi belli olmadıgı için internette öyle yazıyor du.
Seydacavdarr ElifDuruu eğer sancın vs. Yoksa çatı mıayenesi hiç yapmıyo devlet ben ilk doğumu 42. Haftada yaptım hastaneye yatış yapana kadar bi kez bile çatı muayenesi yapmamışlardı