Kayaozge annekuzusu_ Bana doktorum ikilin temiz çıktığı için gerek yok dedi ama ben yine de başka bir doktora gidip yaptırdım içimde kalmasın dedim
Sefanur050820 annekuzusu_ 2 Li testin de sıkıntı olmadığı sürece 3. Teste gerek yok ztn bi skntı olsa ikilide çıkıyor
Selen_kck annekuzusu_ ben bu tarz soruları anlayamıyorum doktor yaptır diyorsa yapılır gerek yok diyosa yaptırılmaz.. buradaki kimse bu konunun uzmanı değilki sizin bebeğinizin sağlığı ile ilgili bir test bu biz yaptırma dedik diyelim gerçekten bize güvenip yaptırmıycak mısınız ?
Bfmom annekuzusu_ ikili ve üçlü testlerde doktorum bir sikinti cikarsa müdahale olmadığını söyledi. Bende bebeği aldırma taraftarı olmadığım için ikisini de yaptirmadim acikcasi. Çünkü yaptırıp down sendromu olabilir dedikleri halde normal doğum yapanlar oluyormuş. Kesin bir tanıda koyamıyorlar. Hamileligimi zehir etmenin bi anlamı olmayacağını düşündüm.
annekuzusu_ Selen_kck hayır ne alaka fikir alıyorum sadece bende sizi anlamıyorum ne kadar on saçma düşünüyorsunuz sen hiç mi cevrenden fikir almıyorsun çok garip düşünüyorsun…
Baharks Benim doktorum ense kalınlığı normal istersen yinede ikiliyi yaptır dedi bende yaptirdum temiz çıkınca diğer tarama testlerine gerek yok dedi .Özel hastane gerek olmazsa bile isterler normalde ama benim doktorum gerek duymadi
annekuzusu_ Baharks benimde çok şükür ense güzel çıktı ikiliyi yaptırmadım şimdi 3lu yaptırmak istermisin dedi bende sağlık için belki yaptırırım içim de rahat etsin troit var bide o yüzden yaptircam inşallah
Aselhumaninannesi annekuzusu_ o testlerde tiroit çıkmaz ama ayrıntılı usg de çocukla alakalı problem varmı yokmu saptanır ikili testiniz temiz ise ucluye gerek yok ama siz yaptirma taraftariysaniz tabiki tercih sizin
annekuzusu_ Aselhumaninannesi ben hiç bir test yaptırmadım 2liyi fln gerek duymadım ama şuan troitim biraz yükselmiş hani sıkıntı çıksa görünmez mi o yüzden yaptırmayı düşünüyorum
Aselhumaninannesi annekuzusu_ yok çıkmaz o testelert genetik bir problemi gösterir ama yanılma payı da vardır ayrıntılı usg de bebeğin herseyine bakılır kalbine vs müdahale edilecek birşey var ise de size söylüyorlar doğumda ona göre hazırlık yapıyorlar ama bildiğim kadarı ile hastanede çalışıyordum evlenmeden önce annede troid var ise bebek doğduktan sonra tahlil ile bakılıyor
Bfmom Tugbaysima çünkü yapılan tahlilleri yanlış çıkma ihtimali de var. Çocuğunuza genetik bir hastalık teşhisi konulduğunda bütün hamileliginiz stresli ve üzgün geçebilir. Ki şuan en çok morale ihtiyacımız var.
Tugbaysima Bfmom inşallah bir sorun çıkmaz ama insan merak ediyor sağlıklı doğumlarınız olur inşallah 🤲🏻♥️
Gulsahponcik annekuzusu_ 2li tarama yaptırdım orta riskli çıktı fetal DNA yaptırdım çok şğkğr temiz çıktı 3 gün önce de doktorum 3lüye de bakalım nolur nolmaz dedi ve yaptırdım. Fetal DNA olunca 3 lü 4 lü taramaya gerek yok diyorlar aslında ama doktorum yinede 3lü tarama yapalım bir de detaylı ultrasona girersin dedi sonuç bekliyorum 3lü tarama için