Tugce3479 ROJIN27_47 kızlar Manolya hanımı bilen var mı Defa life Hastanesi’nde çalışıyor. Antep’e sezeryan ücretlerini bilen var mı sizlerin gittiği hastanede sezeryan ücretini öğrenen varsa bilgilendirebilir mi acaba
Miranurr OzlmErdl evet çok memnunum doktorum da çok iyi anlayışlı çok güzel ilgileniyor tavsiye ederim
Miranurr Boncukveannsi geçen hafta gittim en son doktorumla konuştuk benim doğumum Haziran’da olacağı için şuan fiyat belli değil yılbaşından sonra zam gelecek dedi doktorum
terelelli81 Miranurr nasıl Bor hastane acaba, bızım Dr abdullah goymen orayla anlasmalı bıze çok uzak ve hastaneyı bilmiyorum doğumu orda yaltıracaka sanırım
Miranurr terelelli81 çok güzel temiz bı hastane gidince güvenlikler danışmanlar seni kapıda karşılıyor resmen
M2k2_i-2 Leyla_tekinz cinsiyette yanılma oluyormu bende ilk baştan belli ona gidiyorum onun tedavisi ile gebe kaldım tabi önce rabbim in izni sonra Nazan hoca sayesinde sadece cinsiyette yanılma oluyor mu dşyr merak ettim
Leyla_tekinz M2k2_i-2 12 haftalıkken kız ama elbise alma kesinleşene kadar dedi 16 da kesin kız dedi ve yanılma olmadı Şubat’ın sonunda doğumum var kızım olucak 💖
momyy__ Boncukveannsi Ben oğlumda da ona gidiyodum çok cana yakın ben sevdim yani inşallah bu hamileliğimde de doğuma kadar giderim