Geçen hafta gitmiştim gün vermislerdi bana bu gün yatış cuma günü doğumum yapacaktım güya ki ben o kadar doktora yalvarmistim iki daha hocam 2 Ocak olsun diye olmaz demişti çok ısrar etmeme rağmen neyse kabullendim yapacak bişe yok diyip neyse bu gün gittim nts çekildi dosyam hazırlandı bide ben valizimi bebek çantamı falan alıp gitmiştim bütün günüm zaten hastanede geçti onu bile geçtim dosyamı imzalarken bende sordum ben tuplerimi bağlayacak dosyaya ekleyecek misiniz yoksa ameliyat sırasında mi söyleyecem dedi hemşire dönüp demez mi yarın ameliyatta giren doktor tüp baglatmiyor die nasıl bir sacmalik ya dedim neyse ocağın ilk günleri hepsi dolu olduğu için 5 Ocak Perşembe yaptılar işin ilginç tarafı tuplerimi bağlatmak için ücret verecekmişim siz hiç karşılaştınız mi bide gittiğim hastane Bursa şehir hastanesi