haciyeva__1997 Salam qizlar 35 həftəlik hamiləyəm həkimə getdim suyum az miqdarda azalib dedilər mən neyniyə bilərəm ? çoxalsin suyum
CmreKsidar haciyeva__1997 ben 24 haftada su azalmasıyla hastaneye yattım 6 tane serum yedim. Şimdi 25+5 im her hafta kontrole gideceğim bana doktorum bol bol su iç dedi o günden beri 3 kere gittim suyum yeterli sürekli su içiyorum havuç suyu önermedi doktorum şeker ve gereksiz yükleme olur dedi su dedi sadece
Willud Havuç suyu için her gün ,meyve yiyin bol bol özellikle deveci armudu ve günde 3.5 lt su için benim doktorum bunları onermisti bir hafta sonra suyum artti benim