Dün akşam hafif bir his vardı, bugün doktor kontrolüm vardi söyledim sol tarafımda batma hissettiğimi doktorum normal artık dedi. Ama eve geldiğimde daha da arttı otururken ve yürürken sık sık hissediyorum. Çok rahatsız edici. Doktorum sezaryen için yeni yılı bekleyelim mi dedi biz de tabi zaten az kaldı dedik sonra 5 ocağa gün aldık ama bu 1 hafta böyle mi geçecek, pişman oldum daha erkene almadığıma. Herkes bu batmaları yasıyor mu?