Mavinin_kadini Gün embriyosu transfer edildi. Bugün 7. Gün dün test yaptım negatif çıktı. Ama 6-7 günde test yapıp pozitif sonuç alanlar var. Bünye ile alakalı mı ? Yoksa tutmadı mı ? Tecrübesi olanlar paylaşabilir mi?
Armess_loya Mavinin_kadini tam gününde yapın stres olmayın tutmuştur inşallah Allah Emeğinizin karşılığını versin ❤️
yanlisanlamaama Mavinin_kadini günü gelmeden evde test yapmayın ilaçlardan dolayı yalancı pozitiflik olabiliyor size denilen günde kanınızı verin ben ilk transferimde 8.gün yapmıştım negatif çıkmıştı kan verdim 68 çıktı 🤷🏻♀️
Mavinin_kadini Armess_loya ilk hamileliğim 3. Gün embriyosuydu tuttu ama kaybettim şimdi olumsuz sonuç alıcam diye korkuyorum
Baharks Valla ablamdan biliyorum doktor 12.ci gün kan testi vermesini istemişti ablam önce idrar testi yaptı hafif belli cizgi cikmisti siz çok erken yapmışsınız bir hafta daha beklemelisiniz hakkınızda hayırlısı olsun
Mavinin_kadini Baharks doltor 9. Gün yap dedi gün geçmek bilmiyor erken test yapıp sonuç alanları görünce yaptım ama sonucu üzdü
Armess_loya Mavinin_kadini kötü düşünmeyin inşallah tutar❤️🤲🏻 şimdiki embriyonuz 5.gün blast olmuş daha pozitif düşün ki, güzel olsun🌸
Baharks Mavinin_kadini tm doktor 9.gun dese bile yine erken yapmışsınız moralinizi bozmayın anlayamam yaşadığınız durumu fakat sabredin Allah kolaylık versin
Mavinin_kadini Mucizemibekliyorum_ sizde benim gibi erken test yaptınız sanırım. Moral bozmayalım denilen günü bekleyelim. Rabbim yüzümüze gülsün inşallah
Mucizemibekliyorum_ Mavinin_kadini evet 6.günü yaptım dayanamadım. İnşallah vardır ama testte çıkmamıştır diye dua ediyorum artık Allah nasip etsin inşallah
Mavinin_kadini Mucizemibekliyorum_ heyecan içindeyiz ondan böyle oluyor. Yarın kan vericen ısrarla eşime test al gel diyorum. O negatifi pozitif görmek istiyorum. Cuma günü yüzü suyu hürmetine rabbim sevindirsin. Bana da haber verin olur mu ?
Mucizemibekliyorum_ Mavinin_kadini sende bana haber ver canım inşallah Allah bize nasip etmiş olsun bunun sevincini yaşamak nasip olsun bize dua et bana da 💞
Mavinin_kadini Mucizemibekliyorum_ ben bugün tekrar test yaptım çok hafif 2. Çizgiyi gördüm. Ama yarın kan vereceğim. Sizde sakın moralinizi bozmayın. Rabbim ol der olur.
Mavinin_kadini yanlisanlamaama zaten yarın kan vericem yani yarın günü. Daha öncede gününden önce yaptık pozitif çıktı kanda yüksek çıkmıştı
Mucizemibekliyorum_ yanlisanlamaama sekizinci gün erken gebelik mi kaset testmiydi çıkmadı demişsiniz merak ettim
Mavinin_kadini Mucizemibekliyorum_ bu benim 2. Denemem. Daha önce 3. Gün embriyosu kondu 5 aylıkken rahim yetmezliği nedeniyle kaybettim bebeğimi. Şimdi 5. Gün embriyosu verildi 2 tane. Evet dondurulmuştu.
Mucizemibekliyorum_ Mavinin_kadini ya inşallah ikisi de tutunmuştur canım gönlüne göre versin Allah. Ben bugün çok modsuzum başım ağrıyor üzüldüm baya galiba