Aselmihra Bugün doktora gittim 22 haftalık gebeyim ama suyum sınırdaymış ve kalp atışı düşük çıktı ne yapmam lazım çok korkuyorum
mom32 Aselmihra Havuc suyu ve armut suyu içmen gerekiyor.Bol Bol ıstrahat et dinlen kendini yorma.Birde bol bol dua🙏🏻
Yesimalmila Aselmihra benim ni tecrübem yok bu konuyla ilgili ama burda okuduğum kadarıyla forumdaki anneler armut ve havuc tuketmeyi oneriyorlardi
AE42 mom32 Bende havuç suyunu çok duydum ama neden yemek değil de suyunu içmek olarak heryerde geçiyor ben yiyorum 🧐
Papatyambenim En iyi tedaviyi doktorunuz belirler elbet ama havuç suyunun suyu arttığını okumuştum bi yerde