Kızlar sabah uyandığımdan beri sol kasığımda şiddetli sancılar var. Bebek hareket ettikçe kitlenip kalıyorum, birkaç kere ağlatacak kadar canım yandı. En ufak hareketi bile canımı çok acıtıyor bıçak saplanması gibi. Arada bir de toplanıyor sanki taş gibi kesiliyor karnım. Yalancı sancı mıdır nedir bu canım çok acıyor 😢