Mirom ben çok memnunum ya doktorumdan hastaneden Benimde arkadaşlarım doğumunu hep burda yaptılar hepsi çok memnun ve öyle para almıyorlar nst 10 tl 1 kere kan testi vs verdim 1 saatte çıktı doğumuma çok az kaldı zaten bu zamana kadar ters bir şey görmedim başka hastanelerede gidiyorum ama burdan memnun kaldım doktoruma gece mesaj atsam hemen geri arar sağolsun istediğin zaman ara mesaj at der sorduklarımın cevabını uzun uzun anlatır çok iyi biri 🤔😊