Mensuree Kızlar decavit kullanıyordum bitti doktora gitmem için daha 10 gün var sizce eczaneden almalı mıyım yoksa beklemeli miyim
nur34_ Mensuree eczaneden alabilirsin saglik ocagina yazdirma yapmadan da alabilirsin zaten devlet folik asiti karşılamıyor bosuna ugrasma diye soyledim
Ahududum Ben diğer ek takviyeleri alıyorum decavitim bitecek alacaktım eczacı bunu yazdırın doktor yazabilir dedi sanrım daha ucuza geliyor