KBB ye gittim kulak buşonu için. 28 haftalık hamileyim. Rahatlatması için gliserinli oksijenli su verdi. Kulağıma damlatıyorum acaba bebek için sorun teşkil eder mi ? Doktora hamile olduğumu söyledim fakat sürekli odaya hastalar girmeye çalıştığı için acaba diyorum boşluğuna mı geldi verdi yoksa bir zarar yok mu bu suyun