mhmtsmy Ben bu ay rahim filmi çekildim adet bittikten 1 gün sonra(temiz çıktı🤲) .2 gün kanamam oldu kanama bitince denemeye başladık .5 günde antibiyotik kullandım Dr verdi.İnşaAllah tüm isteyenler hamile kalırız sağlıkla🌸