Bebeğim 1.5 aylık ve son 1-2 haftadır bezi sızdırıyor. Ama öyle böyle değil yani kucağımdaysa benim üzerime bile akıyor ılık ılık😅 sleepy 2 numaraya kullanıyordum, böyle olunca 3 numaraya geçtim. Yine sızdı. Acaba 1 numaraya mı geri dönmem gerekiyordu anlayamadım :(