Aynı durumdayım bugün 6+3 gittim kese var bbk gözükmedi ama sağlıklı normal gebelik dedi normal gizukmemesi geç dollenmedir dedi 6 Ocak ta gel dedi kalp atışını duyalim problem olsaydı söylerdi özelde muayene oldum bu arada onun bile cihazı iyi olmasına rağmen görünmedi henüz var gibi yeni oluşuyor dedi