Fener1608 Bat 15 geçen ay kimyasal gebelik yaşadım bu ay sabıtla bekliyorum bu kadar etken plur mu bilmiyorum ama bel ağrım kasık batlamalwrım ve miğde bulantışarım yorgunlugum var daha bır kav sey daha var da belkide psikolojik yapıyorum diye düşünüyorum. Dünden beri belim yanıyor sızlıyo kasıklarım ağrıyor bakalım bir sabırla bekliyoruz Rabbim bu ay güzel haberler nasip etsin bizlere 🤲🏻❤️