Denizahsen Glbnn2 bende aynı şeyleri hissediyorum 😂 13 haftalık olduk ama sanki hiç geçmiyor yerimde sayıyorum
Papatyaa_01 Glbnn2 hareketlerini hissettikten sonra zaman su gibi geçti açıkcası :) 17.haftamda hissetmiştim ilk hareketini :) ondan önce zaman asla geçmiyordu şuan 25 haftalık olduk bile :)
Glbnn2 Denizahsen evet . Bide her sabah ilk önce buraya girip bu gün ne olmuş nasıl gelişmiş diye okuyorum geçmiyo hiç yaaa😔😁
Rukiye-1 Bende hep öyleydim acaba 20leri 30lari gorcem mi diyordum çok şükür 34+3 olduk artk doğunca hemen büyücek diye üzülüyorum ins sağlıkla doğar 🤗
elvinimmm Glbnn2 22+2 yiz kızımla ayin 6 sinda kontrolumuz var gunler bi turlu gecmek bilmiyo zaman durmuş bu biir ay bitmek bilmedi
Evinamin031120 Ben 35+3 deyim simdiye kadar zaman su gibi geçti ama son 1 haftadır hiç geçmiyor sanki oğlumu kucağıma almak için sabırsızlanıyorum ondan galiba