Minikbiranneem Kızlar benim 2 gündür belime ara ara ağrı girip cikiyo ilk gebeligim bu arada 33+2 deyiz sorum şu doğum sancıları ne kadar sürer 5 dakikaya düşünce falan deniyor ya burda tam olarak nasıl takip etmem gerektiğini bilmiyorum korkuyorum acikcasi
DevriminAnnesi Minikbiranneem uygulama da daha fazlası diye bi yer var oraya girdiğinde kasılma sayar diye bi yer var oraya gir canım kasılma başlayınca tıkla bitince yine tıkla süreyi tutuyor o, 20 dakika 1 10 dakika da 1 en son 5 dakika da 1 oluyorsa gerçek sancıdır
Ayseekin Minikbiranneem doğum sancisi geldiğin de anlıyorsunuz zaten şuan yaşadığınız yalancı sancılar olabilir kendini çok net belli eder gerçek sancılar belli bir aralıkta başlar sonra dakikalar kısalır dinlendiginiz de geçmez sürekliliği olur.. içini ferah tut canım muhakkak anlıyorsun zaten ilk hamililegim de bende öyleydim
Minikbiranneem DevriminAnnesi çok teşekkür ederim bisey daha sorabilir miyim benim normalde de adet olunca belim çok ağrıyordu aynı ağrı gibi yani bu da sayilir dimi
DevriminAnnesi Minikbiranneem dediklerine göre belden kasıklara vuran geçmeyen bi ağrıymış canım ben de 40+4 üm suan benimde sancım var süre tutuyorum dua ediyorum yalancı olmasın diye 🥰🤲🏻
Minikbiranneem Ayseekin ya aniden kasığıma belime ağrı giriyor bir süre sonra geçiyor ama 45 50 saniyeden daha uzun diye düşünüyorum o yüzden sormak istedim
Ayseekin Minikbiranneem sağlıkla kucağına alırsın inşallah vücudun doğuma hazırlıyor canım kısa sürüyorsa yat dinlen canım bol bol