Guzeloglummm Kızlar bebeğim 15. Günlük 10 gün hastanede kaldı 5 gündür evde. Hiçbir kontrol gitmedim daha sağlık ocağına gitmedim. Ne zaman nereye gitmem ne yaptırmam gerekiyor sırasıyla hangi kontrollere gitmem gerekiyor.
Dilaraortacc1 Guzeloglummm sağlık ocağına gitmen lazım hemen topuk kanı için Gittiğinde kilo kontrolü yaparlar sonra 1.ay aşısı var 60 gunlukken de kalça usg si var
berceste5155 Guzeloglummm hastanede kaldığı sürece bütün tetkikleri yapılmıştır zaten aylık kontrolüne götürmeniz yeterli aile hekimliğinde de 1.ay aşısı yapılıyor ama siz bir doktora gidin bir kontrolünde yanında olursanız içiniz rahat eder
KayraVeAnnesi_06 Guzeloglummm 2.haftamızda rutin kontrole götürdüm . Bir kaç gün sonrası kalbe ve 3.haftamızda göze götürdüm
Dilaraortacc1 Anneyimmm34 hastaneden alınan ile sağlık ocağında 3 en geç 5. Günde alınan topuk kanı birlestirilip net sonuç bakılıyor sağlık bakanlığı tarafından araniyor aksi bir durumda
Guzeloglummm Dilaraortacc1 canım hastanedeyken 2 kez topuk kanı alınmış bunu sağlık ocağına gondercez sonuç olarak demişlerdi. Bikere de hepatit aşısı vurulmuş. İşitme görme kalça testi falan yapılmamış hiçbiri