2kizannesiiii Merhaba arkadaşlar, bi arkadaşım için soruyorum 3 tane kızları var birde erkek olsun çok istiyorlar tüp bebekde cinsiyet seçilebiliyor mu belli yaştan sonra
ballikedii 2kizannesiiii ekstra testlerle öğreniliyor diye biliyorum çünkü ben tip bebek ile gebe kaldım
Kubrabas 2kizannesiiii Ülkemizde tüp bebekte cinsiyet belirlemek kesinlikle yasak ve eğer normal yolla gebe kalabiliyorsa o kadar sıkıntı stres çekmeye değmez. Öyle kolay değil çünkü tüp bebek süreci. Yumurta toplama , taransfer bi ton ilaç ve harcanan çok yüksek miktarlar..☺️
nebakiyonkomikmi 2kizannesiiii Yok canım oyle birşey bende tüp bebek yaptırdım öyle bir durumun olmayacağını söylediler
2kizannesiiii berceste5155 bende çyle düşündüm ama sonradan dedim ki belki 4. Olucağı için seçim hakkı olabilir öi diye düşündüm
yanlisanlamaama Kubrabas şuan yeni zamlardan sonra maliyet 45-50 yi bulur ilaçlara inanılmaz zam geldi çünkü
Nur87 2kizannesiiii secebiliyorlar ama maliyeti yüksekmiş dediklerine göre bende tupbebek yaptırdım allah nasip etse ikiz kızım olacak33 haftaligiz🤗 maliyeti yüksek diye biz yapamadık 🤷
2022bebeki 2kizannesiiii Ülkede yasal değil Kıbrıs ve Azerbaycan da seçilebiliyor. Evladin cinsiyeti olmaz ama bu dünya saçması Allah kızlarına sağlıklı uzun ömürler versin