Klomen kullanıp akabinde çatlatma iğnesi (ovitrelle) yaptırdım bugün Kızlar yarın diğer gün ….. birliktelik olucak dedi karından yaptırdım emilimi daha iyi oluyormuş ya bide şey sorcam soldan yumurtlamışım 17-19 mm civarlarında ama benim sol tüp kapalı gibi bişi bide çikolata kisti var 2,5 cm solda doktora sordum hani hocam soldan yumurtladım hamile kalmam zor değil mi diye hayır onunla hiç alakası yok dedi sorum şu bilgisi olanlar Allah rızası için Yardımcı olabilir mi 🥺 birde çatlatma klomen ile hamile kalanlar oldu mu? Belirtiler nelerdi nelere dikkat ettiniz nler yapım… avakado havuç vs kullanacağım kabak çekirdeği vs. Birde (Elenatol 1 hamilelik öncesi ) yazdı doktorum iştahsızım filan demiştim ay hadi kızlar yardımcı olur musunuz 😥😍