snmucgul Hamilelikte tiroid ilacı kullanan var mı? Herhangi bir yan etkisini gördünüz mü benim 2.5 olması gerekirken 4 çıktı ilaçlarla düşürmek gerekiyormuş bebeğe zararı olur mu diye endişe ediyorum 😞
Buse-ozdmr snmucgul benim hamileliğin en başımdan beri çıktı 5 lerdeydi doktorum hemen ilaca başlattı 32.haftadayım şimdi doğuma kadar kullanıcakmışım ilacı ilaçlarını mutlaka kullan bebekte gelişim geriliği erken doğum veya düşükle sonuçlandırıyor bu tiroit
2022bebeki snmucgul İcmezseniz esas o zaman bebeginize kötülük etmis olursunuz. Gebeliğin başından beri kullaniyorm
Melek_Erten snmucgul asil ilac kullanmazssniz bebekte zeka geriligi oluyo. Benim genc kizliktan bu yana tiroidm var. Normalde aksatirim almam ilac ama ilk hamileligimde de simdi de aslaa aksatmam.
Buse-ozdmr snmucgul benden kendisi değerlerime bakmak için kan istemişti onda çıkınca hemen daha ilk haftalarımda ilaca başlattı mutlaka yönlendirdiyse gözükmelisin bence cok onemlı cunku
3MelekAnnesiiii snmucgul bende asiri dusuklerde hep 125mg ilac kullaniorum 50 ile basladim 125oldu. Hamilelikle mecbur alman lazim ilaclari yoksa zeka geriligi olabilio demisti doktorum.
Nur87 snmucgul benimde hamilelikte çıktı aşırı kusmaktan dahiliyeye gittim Dr ilac verdi duzenli kullandım Dr kullanmazsan bebeklerin zarar görür dedi şükür herşey yoluna girdi 🙏