strong17 Herkese merhaba.. Hamilelikte sinirlenmek,bağırmak bebeğe zarar verir mi? Duygularımı yönetemiyorum, çok korkuyorum
Burcu1101 Bende aynı durumdayım aşırı gerginim hayatımda da herşey yolunda çok şükür sanırım 2.gebelik zor geliyor 2 ayımız kaldı çok üzülüyorum bebeğimde böyle huzursuz olacak diye
strong17 Burcu1101 Sabır diliyorum size de :( Benim de ilk gebelik ve 16 haftalık. İlk gebelikte böyle bir durum oldu mu, doğan bebeğiniz nasıl şimdi?
Burcu1101 strong17 çok şükür hiç bir sorunumuz yok ama maşallah çok hareketli bu beni yoruyor sürekli temizlik arkasında olmakta yorgun ve sinirli olmama sebep oluyor kızıma yansıtmam asla o yüzden duygu durumlarım çok fena
strong17 İkisi de biraz büyüdüğünde her şey inşallah yoluna girecektir, eşinizden yana da her şey yolundaysa canınızı hiç sıkmayın