Meral2158 Sevgili hanımlar merhaba 37+4 yetim doğuma 17 gün kaldığı görünüyor ne zaman yapmalıyım cumartesi ağda yapsam erken mi diye düşünüyorum ama normal doğum olacağı içinde ne zaman geleceği belli değil diye yapmakta istiyorum sizce ne yapmalıyım
prensprensesannesi__ Meral2158 bende aynı gundeyim bugün agdaya gitim sonra randevum vardı yarın doğuma alinacagim tam zamanlı oldu size yapabilrsiniz heran herşey oalbikir
Zelis97 Meral2158 agdaya gidebilirsin bence. Bende normal doğum yaptım doğumuma 2 hsfta kala ağdaya gittim ve doğuma kadar her duşa girmemde ufakta olsa çıkan tüyleri jiletle almıştım, kontrol etmiştim
12erdem Her an bile olabilir neden bekliyorsunuz ki tekrar yaparsınız olmadı her an temiz olmak için vakit gelmiş bence:) 28+0 dan selam
Karakara1598 prensprensesannesi__ Rabbim kolay geçirsin inşallah canım o hastaneyi merak ediyorum doğumu hakkında bebişini kucağına aldıktan sonra yazarmısın bizede süreç nasıl oluyor
prensprensesannesi__ Karakara1598 tabiki yazarım Hıdır hoca yapacak doğumu tecrübemi paylaşırim sizinle,🥰
Karakara1598 prensprensesannesi__ hadi bakalım hayırlı haberlerle inşallah gelirsin bu yolda Rabbim kimseyi darda bırakmasın
Sena00 Meral2158 ilk gebeliğim de 37 de gittim agdaya normal doğum diye heran olursa kalırım ortada diye düşündüm gittim ve 42 de doğum yaptığim için bişeye benzemedi evde biseylerle kendim temizlendim çıktım