Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.Biz 29 haftalık olduk artık hareketlerimiz iyice belirginleşti.Fakat bugün hareket ederken özellikle göbek deliğimin orda hareket ederken ağrı hissediyorum.Yani bebeğin hareketleri sert geliyor.Sizce bu normal mi?Sonuçta daha son haftalarda değiliz